-
FAQ
🚚 Dostawa
Jak długo zajmuje skompletowanie i wysłanie przesyłki?
Zamówienia wysyłamy zwykle w ciągu 24h od zamówienia. W przypadku produktów oznaczonych jako "pre-order" czas realizacji jest podany na stronie produktu pod przyciskiem "Do koszyka".
Co znaczy oznaczenie produktu "pre-order"?
"pre-order" oznacza, że produkt jest dostępny w przedsprzedaży. Oznacza to, że w chwili składania zamówienia nie ma go jeszcze w magazynie. Czas realizacji takiego zamówienia jest podany na stronie produktu pod przyciskiem "Do koszyka".
📦↩ Zwroty, reklamacje i wymiany
Jak mogę zwrócić przedmiot?
Możesz zwrócić przedmiot w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, aby to zrobić przejdź do zakładki Zwroty i reklamacje i nadaj zwrot przez platformę Wygodne Zwroty.
Jaki jest okres zwrotu pieniędzy za zwrot produktu?
Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.
Kto pokrywa koszty zwrotu?
Klient pokrywa koszty wysyłki zwrotnej, chyba że zwrot wynika z naszego błędu.
Czy mogę wymienić produkt na inny rozmiar?
Nie oferujemy bezpośredniej wymiany produktów. W przypadku np. nietrafionego rozmiaru należy dokonać zwrotu produktu zgodnie z procedurą zwrotu, a następnie ponownie zakupić wybrany rozmiar jako nowe zamówienie.
Czy mogę zwrócić używany przedmiot?
Nie, przedmioty posiadające ślady użytkowania nie podlegają zwrotom - podlegają jedynie reklamacji.
Jak mogę złożyć reklamację?
Aby złożyć reklamację należy przejść do zakładki Zwroty i reklamacje, dołączyć wniosek do paczki z reklamowanym przedmiotem i wysłać paczkę poprzez platformę Wygodne Zwroty.
📞 Kontakt
Jak mogę się z wami skontaktować?
Możesz napisać do nas na maila biuro@paradie-store.pl lub wiadomość prywatną na Instagramie @paradie.wear.
Jak długo czeka się na odpowiedź?
Na maile odpowiadamy w ciągu 24h w dni robocze, a na Instagramie odpisujemy w ciągu kilku godzin.