• FAQ

1. Jak długo zajmuje skompletowanie i wysłanie przesyłki?
Wszystkie zamówienia wysyłamy do 14 dni roboczych. W przypadku zamówień oznaczonych "preorder" czas wysyłki może się wydłużyć do około 30 dni roboczych, z resztą będziemy o tym informować podczas składania zamówienia.

2. Co znaczy oznaczenie produktu "preorder"?
Produkt, który ma w nazwie "preorder", jest produktem dostępnym do zamówienia przedpremierowo, czyli czas realizacji takiego zamówienia może wynosić do 30 dni.

3. Jak mogę zwrócić przedmiot?
Przedmioty podlegają zwrotom do 14 dni od otrzymania przesyłki, aby zwrócić przedmiot należy wypełnić formularz zwrotu, który jest do pobrania w zakładce "Zwroty i reklamacje", a następnie wysłać przedmiot na adres podany w formularzu.

4. Jaki jest okres zwrotu pieniędzy za zwrot produktu?
Zwrot środków wykonujemy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

5. Czy mogę zwrócić używany przedmiot?
Nie, przedmioty posiadające ślady użytkowania nie podlegają zwrotom. Podlegają jedynie reklamacji.

6. Jak mogę złożyć reklamację?
W celu zareklamowania przedmiotu napisz do nas na Instagramie: @paradie.wear lub na maila biuro@paradie-store.pl tam ustalimy wszelkie szczegóły.